tisdag 14 februari 2012

läges rapport: min fot är Cp, säger jag rakt ut! De är något sjukt konstigt med den... så fort jag tar ett steg/hopp känns de som om den är ur led erl typ dinglar där inne i gipset(du vet vad jag menar). De är i alla fall väldigt väldigt irriterande, vill du vet något jag oxå kommit att ogilla, att folk frågar mig hur jag mår/ hur är de/ hur går de med foten, vill bara säga åt dom att jag inte mår bra/ jag har fan foten i ett gips, de gör ont och de är obekvämt vad fan tror de egentligen, att jag inte kunde vara gladare? Och vad i hela världen svarar man på hur är de? jo de är väll sådär, men kom igen hur tror dom att de är, de är jobbigt, jag får tvinga mig själv till skolan varje dag, för att sedan gå runt i skolan en hel dag och bli så trött i armarna att dom är som spagetti på eftermiddagen. sen till sista hur går de med foten, till dom vill jag bara ta mitt gipsade ben och köra upp de är solen inte skiner, jag menar, Person: Hur går de med foten? Jag i huvudet: DEN GÅ INTE ALLS DEN HOPPAR, INLINDAD I ETT GÄKLA PAKET MED GIPS SOM MAN ANVÄNDER TILL ATT GÖRA FIGURER MED!!!!!!! Jag i verkligheten: ja sådär........

Glad alla <3 dag på er XOXO ME

1 kommentar:

  1. Hoppet är det sista som lämnar människan. Saknar dig gumman, puss<3

    SvaraRadera